جلسه‌ی دکتر ابراهیمی مدیریت شبکه بهداشت و موسسه اموزش سلامت و دکتر آقایی معاون آموزشی موسسه آموزش سلامت با شورای صنفی دانشجویان به همراه بازدید میدانی از موسسه سلامت مشگین شهر

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۷ کد : ۲۸۰۴۸ اخبار اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۱۹
جلسه‌ی دکتر ابراهیمی مدیریت شبکه بهداشت و موسسه اموزش سلامت  و دکتر آقایی معاون آموزشی موسسه آموزش سلامت با شورای صنفی دانشجویان به همراه بازدید میدانی از موسسه سلامت مشگین شهر

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر،سه شنبه ۲۵مهر ۱۴۰2، نشست صریح و صمیمانه دکتر امین ابراهیمی با اعضای شورای صنفی رفاهی دانشجویان موسسه آموزش سلامت مشگین شهر با حضور معاون آموزشی موسسه برگزار شد.

در این جلسه اعضای شورای صنفی برنامه های خود را در جهت پیشبرد اهداف صنفی و رفاهی دانشجویان در موسسه و خوابگاه در حوزه‌های آموزشی ، تغذیه ی و خوابگاهی مطرح کرده و برای حل شدن هرچه بهتر موضوعات به گفتگو پرداختند.

دکتر ابراهیمی در خصوص همکاری‌های بیشتر و لزوم فعالیت بیشتر تشکل ها و جنبش دانشجویی تاکید کرد.

گفت‌و‌گو در خصوص مسائل و مشکلات آموزشی، فرهنگی، حراستی، صنفی دانشکده، تبادل نظر و بازدید میدانی از فضای داخل و خارج موسسه و صرف ناهار همراه با دانشجویان در سلف موسسه نیز از دیگر برنامه‌های این بازدید سه ساعته بود.

امید است با دغدغه‌مندی بیشتر مسئولان دانشگاه و پیگیری هایی صورت گرفته و مستمر، شاهد رفع مشکلات جدی این موسسه و فراهم شدن فضای بهتر و سالم تری برای دانشجویان عزیز باشیم.

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۲

نظر شما :

-->